Aviso Aviso
Koronabirusari aurre egiteko pixkanaka hartzen ari diren neurriak direla eta, programatutako ekintza eta jarduera asko aldatu edo bertan behera uzten ari dira. Beraz, atarian argitaratutako edozein eduki egiaztatzea gomendatzen dugu.
KoronabirusaNafarroa-ri buruzko azken berriak jarrai ditzakezu web atari honetan: http://koronabirusa.nafarroa.eus
Berriak

2020ko abu. 05ko prentsa-oharra

Turismoak eta Kulturak bat egin dute uda honetan Nafarroako geografian zehar arte- eta aisialdi-jarduerak bultzatzeko

'Uda bizi 'eta' Oinak hodeietan' dira abuztuan eta irailean Foru Komunitateko hainbat txokotara proposamen turistiko eta kulturalak eramango dituzten bi ekimenak

Ezkerretik eskuinera David Lainez (Arte Eszenikoetako Profesionalen Elkarteetakoa), Rebeca Esnaola eta Manu Ayerdi kontseilariak, Maria Antonia Rodriguez (Baluarte Fundazioko kudeatzailea) eta Alberto Ecay (Turismo Plangintza eta Berrikuntzako zerbitzuko zuzendaria).

Turismo- eta kultura-sektoreari abuztuan eta irailean laguntzea, arte- eta aisialdi-jardueren eskaintza sendo, erakargarri eta osoarekin, Garapen Ekonomiko eta Enpresarialeko zein  Kultura eta Kirol Departamentuek lortu nahi duten helburua da. Biek batera lan egin dute ‘Uda Bizi' eta 'Oinak hodei etan' programak egiten, bisitariek Nafarroako toki ezberdinen erakargarritasun turistiko eta kulturala berrikus dezaten.

(Albiste honi buruz gehiago jakin nahi baduzu, mesedez kontsulta ezazu gaztelaniazko bertsioa).

Uda Bizi, jarduera turistikoen programa Nafarroan.